Odpověd firmy EUREST na stížnost - Humpolec

Vážený pane Králi,

 

Reaguji na stížnost pana Diviše ze dne 2.9.2011.

Mrzí mne, že pan Diviš nebyl spokojen s objednaným jídlem. Tímto se omlouvám za kvalitu a množství.

Špagety po uhlířsku byly v jídelním lístku též 8.6.2011 na oběd, ze strany hostů nebylo připomínek.

 

Co se týká polévek, je naším zájmem, aby hosté byli spokojeni, a určitě polévky neředíme.

Děkuji za podnět, pravděpodobně bude problém v tom, že polévky jsou na soboty, neděle a večeře zchlazovány a utrpí tím na konzistenci. Osobně dohlédnu na to, aby se tento nedostatek neopakoval.

 

Vzhledem k tomu, že v poslední době je tato připomínka ke stravování v Eurest Valeo již v pořadí druhá, dovoluji si Vás pozvat na vyvařující závod Hlinsko, včetně dalších zástupců z Valea, a pana Diviše, s tím, že se Vám zde budu plně věnovat, a seznámím Vás s přípravou a expedicí jídel na výdejnu u Vás ve Valeu.

 

Dále pak navrhuji na zvážení, některé inovace vedoucí ke zlepšení spokojenosti Vašich hostů se stravováním o sobotách, nedělích a nočních směnách.

 

  • Sjednocení menu na oběd i večeře stejné druhy jídla
  • Zařazení do nabídky jednodušších minutkových jídel, v návaznosti na omezené technologické vybavení výdejny
  • Zařazení jednodušší formy Výběrového salátu jako jídlo v sobotu a v neděli (sýrový talíř, salámový talíř)
  • Zařazení „Náhradního jídla“, v případě, že si hosté nevyberou, nebo jsou časově omezeni

-Bageta s sebou

 

Prosím o Vaše vyjádření, k výše uvedeným návrhům.

 

Jsem ráda, že vzájemně komunikujeme a můžeme tak odstranit nedostatky, které jsou      připomínkovány.

Našim zájmem je Vaše spokojenost a věřím, že nám zachováte přízeň.

 

 

S úctou

Eva Klepetková

Vedoucí restaurace

EUREST Megatech (ETA) Hlinsko  Tel.: 731 438 273